Hjem > Health > Jeg vet hvem dere er nå

Jeg vet hvem dere er nå

Det siste året har vært noe piece of shit. Det føles som om livet har passert, med meg sittende på sidelinjen. Alle mine planer for dette året, for ikke å snakke om planene helt fra i fjor høst, gikk rett i dass og kunne ikke akkuratt erstattes av noen nye. Med en smertefull og ødelagt skulder er man mye mer fastlåst enn man kanskje skulle tro.

I denne perioden har jeg i hvert fall innsett én ting; ikke alle menneskene i livet mitt bryr seg om meg i den grad jeg hadde trodd – eller håpet. Det er veldig vondt når du blir skuffet gang på gang av mennesker du trodde ville hjelpe deg, i hvert fall spørre deg via en melding eller mail, hvordan det gikk. I stedet satt jeg alene og gråt, nesten hver dag. Jeg tror aldri jeg har følt så mye frustrasjon på en gang, hatt så jævlig vondt eller vært så forbannet. Forbannet på situasjonen og så ulidelig skuffet over mennesker jeg har stilt opp for og behandlet med respekt, og som ikke gjorde det samme for meg.

Vel, jeg vet hvem dere er nå.

Kategorier:Health
  1. Ingen kommentarer så langt.
  1. No trackbacks yet.

Legg igjen en kommentar

