Hjem > Workout > Flere treningsfrustrasjoner

Flere treningsfrustrasjoner

Noen ganger.. Argh! Jeg kjenner det bygger seg opp en grusom frustrasjon når jeg vet jeg virkelig gir alt jeg har; presser lungene og muskelene alt jeg makter, og likevel ikke presterer så bra som jeg ønsker. Ens egne begrensninger kan virkelig være farlige, mentalt sett. Med trening vil man alltid bli bedre, men det er vanskelig å grave opp motivasjonen når den har gjemt seg godt. Spesielt når frustrasjonen står klar til å ta dens plass.

Vi har det vel alle sånn antar jeg; gode dager og dårlige dager. Jeg tenker ved meg selv at så lenge jeg yter alt jeg kan ut fra de forutsetningene jeg har, så må jeg være fornøyd. Har man for eksempel vært syk før eksamen, men likevel lest det man maktet, så må man være fornøyd med sin egen innsats, uansett hvilken karakter man fikk. Trener man alt man kan, og presser seg til det ytterst, og likevel ikke presterer så bra som man ønsker, vel, man må faktisk bare være fornøyd der og da også. Men det er ikke lett, for perfeksjonisten i meg skriker.

Kategorier:Workout
  1. Ingen kommentarer så langt.
  1. No trackbacks yet.

Legg igjen en kommentar

