Hjem > In general > Siste runde

Siste runde

Små ting kan være store seire.

Som i dag, da jeg tok min siste visdomstann. Bedøvelsen henger fremdeles litt igjen, så det å snakke er ikke særlig lett (og ganske morsomt for andre vil jeg tro), og jeg kjenner smertene begynner å komme litt – men det var absolutt verdt det.

Svært mange i dag er som meg; de får noen friske visdomstenner og noen ikke fult så friske. I underkjeven er det veldig vanlig at det ikke er plass til tennene, og de ender opp med å komme halvveis opp og være potensielle infeksjonskilder. I overkjeven var det for min del plass til dem, men uten tenner å tygge mot, står de i fare for å sige, noe en av mine gjorde. Og har man tatt ut tre, kan man jo like gjerne ta ut den siste også.

Bare sånn på tampen vil jeg nevne at har jeg virkelig hatt mine dårlig, og noen gode, opplevelser hos tannlegen. De aller fleste steder er bedre være enn hos tannlegen – men viktig å huske, er at det er verdt litt smerte for å få det bedre på sikt.

Den som vet hvorfor han lever, kan holde ut et nesten hvilket som helst hvordan.

Nietzsche

Kategorier:In general
  1. Ingen kommentarer så langt.
  1. No trackbacks yet.

Legg igjen en kommentar

