Hjem > Computers > Damn you Apple!

Damn you Apple!

Som evig, evig Applebruker og Applestøtter er jeg nå ildsint!

I juli kjøpte jeg en iPod Shuffle, og var veldig fornøyd inntill for et par dager siden. Riktignok var den litt (for) slektiv mht. mounting; den ville aldri mounte i USB-utgangene på Macen, kun via tastaturet. Den ville heller ikke lade når den var mountet (har aldri skjønt om den skulle det eller ikke forresten), men alt i alt var det en god spiller – inntill den nektet å mounte og lade for et par dager siden.

Så, hva gjør man? Jo, man ringer Apple Support. Etter venting med dårlig musikk kom jeg frem til en svenske. Det er ikke noe galt med svensker, men jeg snakker da ikke svensk! Og jeg skjønner det i hvert fall ikke om han snakker lavt og fort. En halv time var jeg på telefonen, til ingen nytte. Jeg ble satt på venting, og fyren kunne kort og godt ikke hjelpe meg – og jeg måtte selv fylle ut et skjema på nettet senere.

Apple skal sende meg en ny iPod og jeg må derfor returnere den gamle. For at de skal være sikker på at jeg ikke lurer dem måtte jeg godta at de skulle få lov til å trekke meg 806,20 NOK hvis jeg ikke returnerte iPoden. Helt fair, tenkte jeg. Men hva skjer? De trekker pengene med en gang! Hva slags tillitt er dette til en trofast kunde? Hva tror de jeg skal kjøpe mat for den kommende uken?

Takk for at Apple ser ut til å bli mer og mer lik Microsoft. Let’s make a better world!

Kategorier:Computers
  1. Ingen kommentarer så langt.
  1. No trackbacks yet.

Legg igjen en kommentar

