Hjem > In general > Ikke så værst likevel

Ikke så værst likevel

For tre dager siden, på mandag, var jeg hos tannlegen. Å gå til tannlegen er ikke noe jeg gjør med så stor glede, spesielt ikke når jeg vet jeg må gjennom noe jeg ikke vil. Jeg var selvsagt nervøs og hadde tatt med meg mental støtte på venterommet – men alt gitt fint! Å bli bedøvet i overkjeven gikk mye bedre enn i underkjeven (kan vi si lammet i halve munnen?!), og jeg ble absolutt ikke dårlig eller redd. Da jeg var bedøvet kom tannlegen med en liten tang og begynte å pirke og dra i tannen min. Jeg hørte noen ganske så uhyggelige knekkelyder (æsj!), men da den litt større tangen kom litt senere var tannen plutselig ute og lå blodig ved siden av meg. Og klart jeg har tatt vare på den – den er jo kjempetøff! ;-D Det store krateret ble ikke sydd igjen, og jeg har heller ikke fått antibiotika, men jeg tror det går bra. Det var ganske vondt på tirsdag, men det har blitt vesentlig bedre fra i går til i dag. Så i morgen skal jeg prøve meg på trening.. tommelopp

Kategorier:In general
  1. Ingen kommentarer så langt.
  1. No trackbacks yet.

Legg igjen en kommentar

