Hjem > Computers > Lexmark E120n

Lexmark E120n

Mine gamle StyleWriter og StyleWriter II, begge (serial) printere fra Apple, og min gamle Epson C60 (USB), er for lengst pakket ned. Etter å ha levd i mange år uten tilgang på printer hjemme var det endelig tide med en ny. Etter å ha lurt lenge på hva jeg skulle velge – man kan jo ikke velge helt fritt når man har Mac – falt valget på Lexmark E120n.

Bruksanvisningen var noe vanskelig å forstå. Den bestod av en mengde tegninger, hvor alt så veldig lett ut, men siden det ikke var noen detaljer på tegningen var det vanskelig å se nøyaktig hvor noe skulle. Dette var jeg egentlig forberedt på. I anmeldelser av printeren jeg hadde lest på nettet hadde flere kommentert dette. Etter jeg hadde kommet gjenom innstalleringen, som ikke var vanskelig, plugget jeg ethernetkabelen i modemet og i printeren, tok printeren på, og vips så skrev den ut et ark med nettverksinfo til meg. Der stod det at den hadde fått tildelt en IP via DHCP, og alt så fint ut. :-)

printer
Jeg hadde på forhånd sjekket om Apple hadde skrevet drivere for skriveren, noe de ikke hadde. Bare for å være sikker åpnet jeg systemvalg og åpnet panelet for fax og skrivere. Jeg sjekket om maskinen kunne se skriveren – noe den kunne! CDen med drivere fra Lexmark la jeg bare vekk, og skriveren er en drøm! Rask, stille og så langt veldig pålitelig. Anbefales!

Kategorier:Computers
  1. Ingen kommentarer så langt.
  1. No trackbacks yet.

Legg igjen en kommentar

