Hjem > In general > Mye som skjer..

Mye som skjer..

..for tiden. Hver dag er det opp halv syv, hive i seg litt frokost før man løper til bussen, nesten sovner før man skal av, før man endelig kommer frem til jobben.

Bortsette fra i dag. Min bedre halvdel dro klokken seks, noe jeg svakt husker. Da klokken var halv syv husker jeg at vekkerklokken ringte, men så er det neste jeg husker at telefonen ringer. Jeg trodde selvsagt at det var vekkerklokken, men da jeg kikket bort på klokken så jeg den var ti over halv åtte.

Forsovelse!

Kategorier:In general
  1. Ingen kommentarer så langt.
  1. No trackbacks yet.

Legg igjen en kommentar

