Hjem > In general > Semesterslutt

Semesterslutt

Jeg våknet med en ny følelse i dag; uten tanke for skolearbeid! Jeg trodde aldri semesteret skulle ta slutt, og at den siste eksamen aldri skulle komme (samtidig som den kom alt for fort – man får jo aldri lest nok!). Innimellom på eksamen i går tenkte jeg at «om bare to timer har du ferie». Kan ikke si det hjalp så mye på konsentrasjonen, men den var der bare tidvis likevel, for det var så ekstremt varmt i eksamenslokalet. Flere ganger måtte jeg tørke håndflatene og drikke vann for å ikke bli alt for varm. Men hva betyr vel det – nå er det ferie! :-D

Smesteroppsummering:

  • Skolen
    Alt i alt ok. Jeg håper ikke det blir så mye å gjøre til høsten riktignok..
  • Trening
    Time will tell. Håper det går bra, har blitt mye bedre i mønster i hvert fall. Po-Eun er gøy! :-D
  • Sosialt
    Må ringe mer og ta mer initiativ (men håper ikke mine beste venner hele tiden må reise tii andre verdensdeler). ;-)
    Og min bedre halvdel; det går veldig bra!

God sommer alle sammen!

sommer!

Kategorier:In general
  1. Ingen kommentarer så langt.
  1. No trackbacks yet.

Legg igjen en kommentar

