Hjem > Martial Arts > Post Norway Open

Post Norway Open

Det aner meg at det å få innvollene sine omrokkert må føles noe ala det jeg følte etter to knallharde spark i mellomgulvet. Helt forjævlig. Luften ble regelrett slått ut av meg, og det var fullstendig umulig å trekke pusten. Egentlig er det hårreisende at en sport som påstår å være lettkontakt, tillater sånne ting uten direkte diskvalifikasjon. Riktignok fikk hun fem (!) advarsler for for hard kontakt, men en direkte diskvalifikasjon hadde vært mer på sin plass. Jeg brukte over en time på å klare å puste normalt, og uten en til å kontinuerlig si til meg at jeg måtte puste rolig, hadde det sikkert tatt lenger tid. Legen og Røde Kors-personellet så og trykket på mellomgulvet mitt, og sa jeg måtte vente i ca førtifem minutter før jeg fikk lov til å drikke og spise noe. For sikkerthets skyld. Men det er ikke ok enda.Side Kick

Ellers var det en slitsom, men fin helg. Det ble ikke noe party på kvelden. Etter middagen var alle dødstrøtte, selv om noen våget seg på byn i Stavanger eller Sandnes, men de aller fleste gikk og la seg tidlig.

Det ble uansett tid til å ta masse sidespark-bilder på hotellrommet. ;-D

Kategorier:Martial Arts
  1. Ingen kommentarer så langt.
  1. februar 11, 2007, kl. 14:29

Legg igjen en kommentar

