Hjem > In general > Visdom?

Visdom?

Det var meningen jeg skulle operere ut visdomstannen min i dag. Jeg kom til og med så langt at jeg satt i tannlegestolen, som må ha vært fra 50-tallet så gammeldags var den, og fikk litt bedøvelse før tannlegen avbrøt hele operasjonen. På forhånd hadde jeg opplyst om at det var veldig sannsynlig at jeg ble dårlig, siden jeg ble det sist gang, og da det selvsagt skjedde ble han tydeligvis bare stresset og sa han ikke hadde tid til dette. Tid til dette?! De hadde førtifem minutter avsatt til meg, og han brukte de første femten minuttene på å snakke i telefonen med en annen tannlege, mens jeg satt i den moderne tannlegestolen og ble redd. Og da han skjønte at hans «precious» tidsskjema ikke ville holde, ble jeg bare sendt på dør. Men ikke før jeg hadde blitt kjeftet på, og nærmest blitt ydmyket; Han hadde aldri vært borti et mer ekstremt tilfelle, og han hadde operert ut 2000 visdomstenner og bla bla bla bla bla.

Veldig proffesjonelt.

Kategorier:In general
  1. Ingen kommentarer så langt.
  1. No trackbacks yet.

Legg igjen en kommentar

