Hjem > Martial Arts > Tilbake på trening

Tilbake på trening

Det var godt å komme tilbake på trening ja! :-D Det har vært alt for lenge siden jeg har hatt på meg drakten og fått sparket skikkelig fra meg, og det fikk jeg så absolutt i dag. Etter litt oppvarming og modellsparring satte vi i gang med sparringsteknikker, og vi fikk kjørt oss ganske bra ja, men det var likevel mer kos enn slit – og sånn skal det jo være med sparring. Noen ganger er det gøy å kjøre seg helt ut, og bare ta ut alle kreftene en har, men det er også godt å sparre mot noen du stoler på (som ikke sparker inn ribbeina dine, bare fordi de ikke skjønner hvor hardt de tar i), og trene teknikk og hurtighet. Samtidig som man får litt feedback på det en gjør.

På forrige stevne slo jeg en i sparring jeg aldri har slått før. Aldri. Det var et sinnssykt kick, og gav absolutt mersmak. Personen er til og med på landslaget, så go me. ;-)

Kategorier:Martial Arts
  1. Ingen kommentarer så langt.
  1. No trackbacks yet.

Legg igjen en kommentar

